Colosseum

Aku tak dapat melihat dgn mata kasar kenapa tiang2 teratur rapi scara simetri ini di panggil coloseum. Mgkin sbb arch dia tu yg mcm colloseum skit kot.  Namun setelah ku pandang dgn pandangan hati. Aku x amik kisah..

Ini juga merupakan antara dilemma2 utk pilih warna ka itam putih. Di edit melalui naluri tidurku.

DSCN2523

DSCN2523-2

Terletak di tepi laluan utama “highway bahr (laut), ia memberitahu anda bahawa anda telah tiba di manshiah. But this picture show the ‘butt’ of colosseum, you need to look it from the other side. Ada pa kat manshiah? Macam2 ada bak hang. Barang2 pinggan mangkuk byk jual sni, coli pmpuan pn juai tepi jalan ja. Cuma larat x larat ja la nak berjalan satu tempat ni. Dah la crowded gila bahaya pn ada, takut pickpoket atau arab follow dekat belakang. Whatever or whyever, esk kelas dah start.. lets make my aims come true… and your aim too of course.. ^-^

Advertisements

Comments

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s