Jalan2 Jumpa Buku Lama

Ingat tak konsert Opick hari tu? Alhamdulillah mereka dapat mencapai target sumbangan yg dikehendaki, 17+,+++. Tapi aku pun dapat gak saguhati aku, =p. Tengah dalam kebosanan dlm dewan konsert dia tu, aku pun g jalan2, dgn beberapa kawan yg lain. Yg sorang ni sakan nak explore dlm tu sgt, kami pun jln2 la smbil aku amik gmbaq pa patut. Dan2 kami jumpa pesta buku lama. Nak kata punya lama, buku2 dia ada yg boleh sampai tahap manuskrip. Surat kabaq dh kuning2 skit tu pun da juai, makhluk mana nak bli pun aku x tau. Tapi makhluk ni(aku) pun ada beli buku gak. Bukan main suka lagi aku masa tu. Dapat la sikit buku National Geography yg lama punya, 1973 siot!! klasik~! yg lain ada 1983, 1990 dan mcm2 lgi~~ haHAhA!!

jalan2 ma3rod (1)

jalan2 ma3rod (2)
Mana Malaysia??
jalan2 ma3rod (3)
Apa yg best sgt red carpet nih??

jalan2 ma3rod (4)

jalan2 ma3rod (5)

_DSC0041

jalan2 ma3rod (6)
National Geography versi Arab.

Advertisements

Comments

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s