Dermatology Exam ===> Cuti~!!!

Alhamdulillah, aku panjatkan syukur kepada Ilahi. Abeh gak exam. Presentation pun good. Dapat prof yg baik hati dan suka senyum. Sempat gak budak2 ni mintak dia diagnose satu dua penyakit. Maklumlah, kami yg bakal Dr. ni pn manusia, masih susceptible utk kena penyakit gak. Jangan risau, bukan teruk pn.  Macam mana exam? Malas nak cerita, benda lepas jangan dikenang. Lepas exam terus pergi puaskan nafsu makan. Balik terus gunting rambut. Arab.. Arab.. Masalah komunikasi sampai ke hari ni. Salah sendri gak x reti nk fasih ckp arab, tapi sbb dia ni arab mesir, aku nk blame dia gak. Dia potong xda la elok sgt, cas mahai 5 geneh lak tu. Selalu 15 ja. Tapi syukur laa, karang dia buat alopecia areata kat kepala aku, x pasai2 plak an. Kalau alopecia totalis lgi babi teruk.

IMG_0028-Edit
Bersama dr. presentation kami.

Entering the holidays phase. For now not much planning were done. Tapi aku nak amik lesen diving. Cuma belum confirm lgi. InsyaAllah kalau ada kelapangan dan kemampuan aku p la. Apa2 kena isi cuti bgi berbaloi.

CUTI!!!!

Advertisements

Comments

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s