Cuti ===> ENT

Alhamdulillah cuti sudah tamat. Ada antara kita yg memanfaatkan cuti untuk keluar berjalan, manakala ada pula yg berehat di rumah. Aku ambil keputusan utk ada kat tengah2. Lepak kat rumah dan hanya berjalan sekitar Alex. Kita merancang tapi Allah menentukan. Aku tak jadi ambil lesen diving, but Allah, the Beneficent and Merciful replace it with lot of activities. Not so particular and special. Tapi enjoy la. Lepak kawan2 sambil membincangkan segala isu2 semasa dan isu berbangkit di kedai kopi, karaoke hingga 2:30 pagi, bbq, pastu termasuk malam aspirasi seni, mmg best.

Kelas? yes, ENT is next. E(ear) N(nose) T(throat). I don’t know how the class will be, but most said, relax. Ini yg bahaya utk hamba Allah yg malas mcm aku. Kalau kelas relax, takut aku yg hanyut dgn ke’relax’saan itu. Maka seperti sem baru, tahun baru, hari raya, tahun baru cina dan thaipusam, aku meletakan azam utk berubah. Ya saya tahu dan anda tahu, azam seperti tahun2 dahulu, tiada yg baru dan terkini, hanyalah repetitive selalu. AKU AKAN LEBIH RAJIN DAN SERIUS UTK BELAJAR.

Aku tau-aku tau. Macam besa dengaq an. Azam ni mmg tidak terlaksana, tapi kita try tgk. Mana tau jadi. Beside this azam keep that malas in balance. Bayangkan kalau xda azam langsung. Hmmm??

Pa pun good luck, best of luck, and get lucky for next department. And luck don’t just come except with His willing, so byk2 kan kita berdoa yer.

Comments

