Monochrome 2014

Happy new year to all my friends and family. May this year bless with joy and happiness. Here are some black and white photos from the last 2 years (most 2013) I love to share. =p

Read More Monochrome 2014

Kebaikan Di Jalanan

Hari ini hatiku disentuh kebaikan yg berasal dari jalanan Kebaikan si ayu yg remeh utk dikenang Dan kasih tua yg jarang dikenang Mengenang kejahilan diriku Entah mengapa aku diberikan rahman dan rahim Itulah tanda Dia Maha Penyanyang dan Pengasihani Berjalan tadi p teman member survey barang utk program nanti. Dalam perjalanan tu, ada minah Arab […]

Read More Kebaikan Di Jalanan

Malam Aspirasi

Alhamdulillah selesai gak edit gambar malam aspirasi. Around 300 pictures were taken but most are multiple shot of one scene. Which mean only the best will be useful and can be edit. Agak unik sbb 1st pngalaman membantu kawan2 utk ambil gambar. Sedar x sedar aku dpt sekali nametag crew tu. Segan pun ada sbb […]

Read More Malam Aspirasi

Colour vs B&W on the street

They come back, Colour vs B&W. Setelah sekian lama aku mengutip dan mencari gambar2 utk di post, akhirnya dilemma warna dan itam putih kembali. Oleh kerana aku dikurniakan dua hemisphere otak yg x bercanggah, aku x taw nak pilih mana satu (dilema kot!). Alhamdulillah walaupun otak kiri dan kanan selalu bergaduh nak pilih gambar mana […]

Read More Colour vs B&W on the street

Rumah Lama

Rumah lama, tapi rasanya ini kubu dekat Kuala Kedah. Rindu Malaysia. Macam besa, aku x taw mana satu yg terbaik, itam putih ka kaler. Sebab kan byk pasu bunga, dh tentu byk bunga, rumput yg menghijau lagi, menghasut aku nak bt kaler. Tapi sbb rumah tu dah lama, itam putih mcm bwa makna gak. haish~!

Read More Rumah Lama

Colosseum

Aku tak dapat melihat dgn mata kasar kenapa tiang2 teratur rapi scara simetri ini di panggil coloseum. Mgkin sbb arch dia tu yg mcm colloseum skit kot. ┬áNamun setelah ku pandang dgn pandangan hati. Aku x amik kisah.. Ini juga merupakan antara dilemma2 utk pilih warna ka itam putih. Di edit melalui naluri tidurku. Terletak […]

Read More Colosseum