Zoo Johor #throwback

Terkenang masa housemanship di Johor dulu. Aku sempat pergi melawat Zoo Johor yang tak jauh pun dari HSA(Hospital Sultanah Aminah). Macam mana boleh terpikir nak ke sana? Aku sendiri pun dah tak ingat. Tak banyak gambar pun untuk dikongsi. Semenjak mula kerja ni, ambil gambar pun dah xda nilai seni sangat. Cuma enjoy untuk ambil […]

Read More Zoo Johor #throwback

Selamat Pengantin Baru Kadir&Sarah

Selamat pengantin baru kepada dua mempelai Abd. Kadir dan Sarah Sakinah  yang baru melangsungkan perkahwinan pada 7 Julai yang lepas. Semoga berbahagia ke anak cucu dan dimurahkan  rezeki oleh Allah. Entry kali ni tak serancak dulu, harap maklum lah sibuk bekerja, kamera pun dah berhabuk sebab tak guna. Apa pun enjoy gambar2 yang ada ye. […]

Read More Selamat Pengantin Baru Kadir&Sarah

OrthoClinic Raya Celebration.

Selamat hari raya to everyone. Thank you for all your knowledge you guys share with me. Even till now I’m still not a competence HO but you guys never stop giving supports and advises to me. Patah tumbuh, hilang berganti… tulang patah pn heal.. I might see some of us again, some might not. But […]

Read More OrthoClinic Raya Celebration.